Питання які найчастіше задають

Увага! Дана сторінка сайту застаріла. Більше актуальної інформації по "питань-відповідей" на новій сторінці .

Що включено в добову оплату автомобіля?

У добову оплату за автомобіль включено:

1. прокат автомобіля на 24 години з моменту його отримання

2. страховка КАСКО і страховка ОСАГО

3. вартість ТО, податки

4. необмежений пробіг або пробіг автомобіля з розрахунку 250 км / добу - залежить від класу автомобілі

Чи включає вартість добового прокату вартість палива автомобіля?

Ні. Автомобіль виходить в прокат з певною кількістю палива і повинен бути повернений компанії з такою ж кількістю палива. Паливо не включено у вартість добового прокату, так як вартість повного бака палива може перевищувати добову вартість прокату автомобіля .

З якого часу починають рахуватися добу прокату?

Добовий відлік починає вважатися з моменту отримання Вами автомобіля.

Які додаткові платежі можуть зажадати від мене?

Додаткові платежі можуть вимагатися Компанією від Клієнта в наступних випадках:

1. повернення автомобіля в невимитие, брудному стані, в тому числі в бітумних плямах, салон забруднений харчовими продуктами і т.п. - Вартість миття автомобіля (близько 100 грн), - якщо салон сильно забруднений вартість хімчистки (під сильним забрудненням розуміється - пролиті напої, забруднення автомобіля перевезенням тварин, хімікатів і т. П.)

2. повернення автомобіля з меншою кількістю палива, ніж було видано - стоімсть палива на АЗС + 20%, але не менше ніж + 10 грн. (Береться в зв'язку з залученням водія і необхідністю пересування автомобіля до АЗС).

3. втрата ключів, номерних знаків, поліса страхування, реєстраційних документів на автомобіль, килимків

4. пошкодження шин або дисків не пов'язане з ДТП (наприклад бічний поріз колеса). В даному випадку гроші утримуються з розрахунку вартості 2-х покришок.

5. повна відповідальність за ДТП у випадках передбачають виключення із страхових випадків: залишення місця ДТП, не заява про ДТП в страхову компанію, алкогольне або наркотичне сп'яніння

6. грубе невиконання умов договору. Наприклад залишення автомобіля в іншому місті, без узгодження з Компанією.

7. оплата наступної доби прокату в разі перевищення терміну прокату на 1 годину.

Для чого залишається заставу за автомобіль?

Застава за автомобіль є гарантією повернення автомобіля Компанії (Клієнт не залишить автомобіль в іншому місті) включає в себе франшизу по багатьом страховими випадками. Гарантує своєчасне повернення автомобіля і є гарантом виконання зобов'язань з боку Клієнта.

Чи можна отримати автомобіль без оплати авансу?

Ні. Таке можливо тільки в крайніх випадках для постійних корпоративних Клієнтів.

Чи можна залишити в заставу свій автомобіль, паспорт, мобільний телефон або ще що-небудь або кого-небудь?

Ні. Аванс залишається тільки в грошовій формі, так як в разі порушення умов договору Клієнтом, Компанія не займається реалізацією речей Клієнтів. Подібними питаннями займаються ломбарди.

Який порядок отримання автомобіля в прокат?

Для отримання автомобіля в прокат необхідно мати при собі паспорт, копія ІПН коду, посвідчення водія видане як мінімум 2 роки тому (або із зазначенням стажу водіння як мінімум 2 роки), бути не молодше 21 років.

Для того щоб якомога швидше отримати автомобіль в прокат найкраще вчинити таким чином:

1. як мінімум за 2 години до отримання автомобіля передзвонити в Компанію і замовити автомобіль,

2. в телефонному режимі передати свої дані, а саме:

прізвище, ім'я, по батькові,

повна дата народження,

серія, номер, коли і ким виданий паспорт,

серія, номер, коли і ким видано посвідчення водія,

номер ІПН коду,

3. залишити свій контактний номер телефону.

Якщо автомобіль є в наявності на протязі 2-х годин його підготують (вимиють, оглянуть технічно, підготують договору прокату) після чого Вам зателефонують. Якщо автомобіль який ви хотіли б отримати на даний момент зайнятий Вам запропонують інший варіант. Якщо Вам принципово пересуватися на певному автомобілі - краще робити замовлення за кілька днів.

При відвідуванні офісу необхідно мати при собі: паспорт і водійське посвідчення в оригіналі, копію ІПН коду, банківську картку міжнародних платіжних систем (кредитна, зарплатна - для прискорення процедури оформлення та відсутності затримок з боку Компанії).

Клієнтом та Компанією підписуються два примірники договору (один клієнту, інший - Компанії) і Клієнту видається дорожній лист на весь період прокату автомобіля для пересування по Україні. При підписанні договору обов'язково складається акт прийому-передачі автомобіля в присутності Клієнта де вказуються всі пошкодження автомобіля.

Як ви визначаєте залишок палива в баку?

Бензобак будь-якого автомобіля розбитий на кілька рівнозначних поділів. Згідно з інструкцією до автомобіля бак дорівнює певній кількості літрів, отже кожний розподіл одно літражу бака поділеній на кількість поділів. Залишок по бензину проставляється відповідно до поділами бензобака.

Які документи видаються клієнту?

Клієнт отримує оригінал техпаспорта на автомобіль, договір прокату, шляховий лист на весь період прокату. Цих документів достатньо для пересування по всій території України.

Де відображаються пошкодження автомобіля?

Між Компанією та Клієнтом складається акт прийому-передачі автомобіля в якому вказується комплектація автомобіля та пошкодження автомобіля.

Чи можна поїхати на орендованому автомобілі в іншу область?

На автомобілі можна пересуватися по всій території України без права виїзду за кордон.

Що робити в разі поломки автомобіля?

Наші автомобілі не ламаються у Клієнтів. Якщо поломка все ж виникла не з вини Клієнта (вина Клієнта - потрапляння в ями, ДТП і т.п.) Компанія поміняє автомобіль на автомобіль аналогічного або вищого класу. Найбільш крайнім випадком може бути усунення неполадки на СТО або через нашу мережу асистанс в присутності клієнта - дрібні поломки. В такому випадку Клієнт може оплатити вартість термінового ремонту авто узгодивши ціну з оператором по телефону після чого при поверненні автомобіля і пред'явленні чека з СТО та акту виконаних робіт Клієнту будуть повернуті гроші.

Як визначити хто винен у поломці автомобіля?

Це чітко видно від характеру поломки.

Втрачаю я гроші, якщо я невинний у ДТП?

Франшиза утримується в будь-якому випадку з Клієнта незалежно від наявності чи відсутності вини у вчиненні ДТП. Таким чином, здійснюючи пересування на нашому автомобілі, ви все одно несете відповідальність в рамках франшизи. Суму франшизи компенсує винна сторона. Клієнту передаються документи необхідні для витребування суми франшизи з винної сторони.

Який режим роботи ваших офісів?

Наші офіси працюють з 9 до 17 години з понеділка по п'ятницю, окрім днів державних свят. Автомобіль можна отримати і здати в будь-який час доби і в будь-який день (навіть святковий і вихідний) - це додаткова послуга, яка оплачується окремо (в середньому 5 доларів США за вихід оператора в неробочий час).

Чи можна отримати автомобіль в неробочий час офісу?

Так. За додаткову оплату. Вихідний день або неробочий час - 5 доларів США. Разово за кожну послугу. Наприклад якщо автомобіль отримуєте в суботу, а здаєте в неділю додатково до добової оплати необхідно заплатити 8 доларів США. (По 5 доларів США. За суботу та неділю).

Новий сайт для наших клієнтів
Завітайте на новий сайт за допомогою нового дизайну ми вирішили всі питання стосовно оновлення нашого сайту, он-лайн оплата
Більше
Оренда додаткового обладнання
Якщо ви вирішили скористатися послугами в нашій компанії, зверніть увагу на додаткове обладнання, яке ви можете замовити.
Більше

© 2017 - RACE